Вітаю
учениць третього класу Ступник Валерію та Чернякова Єлизавету, які
отримали Срібний Колосок. ( Куратор Богуславська Раїса Тимофіївна-
вчитель географії Лежинського НВК ) Мої дівчатка!
НравитсяЕще реакции
КомментарийПоделитьсяНоворічні завдання для розвитку дитини!!!!!!!Захоплюючі новорічні завдання для розвитку дітей дошкільного та молодшого шкільного
віку дозволять цікаво й корисно провести час у період зимових новорічних канікул
Докладніше: http://osvita.ua/school/53746/
Олімпіадні завдання
з української мови для 2 класу
І
варіант
1.
Списати слова, поставити наголос.
Виразно, загадка, ім’я, корисний, олень, подруга
2.
Виписати лише ті слова, які не можна перенести.
Річка, Оля, дівчинка, пір’я,
тінь, щур, бур’ян, ряст, їжак, матуся, Львів.
3.
Записати тільки ті слова, у яких букв більше, ніж звуків.
Щавель, сіль, Юля, дзвінок, маяк, джміль,
матуся, насіння.
4.
Записати слова за алфавітним порядком.
Матуся, тітонька, дідусь, татко, синок, братик.
5.
Дописати букви, щоб вийшли три різні слова
·
ак
·
ак
·
ак
6. Дібрати і записати слово,
якому б відповідала звукова модель
7. Записати як потрібно звертатися до:
Сестричка –
братик –
зоря –
8. Записати кілька слів
вибачення.
9. Скласти і записати:
а) спонукальне речення;
б) питальне речення.
10. Прочитати речення. Розташувати
їх так, щоб утворився текст.
Записати текст. Дібрати до тексту заголовок.
1). Побачила, цуценя, голодне, вона,
раптом.
2). У, гуляла, Оленка, дворі.
3). Його, нагодувала, дівчинка.
ІІ варіант
1.
Прочитати, визначити, які букви відсутні на місці крапок. Записати слова,
вставивши пропущені букви.
Л…он, кукуру…а,
годи…ик, дз…б, …країна, …удзик.
2.
Списати слова, поставити наголос.
Одинадцять,
новий, подруга, чотирнадцять, кватирка, посередині.
3.
Списати тільки ті слова, в яких букв менше, ніж звуків.
Кінь, маяк. Дзвіночки, Київ, квітень,
Євгенко, тюльпан, м’ята, Юля,
щука, гаї, щавель.
4.
Списати усі слова, які можна перенести, поділивши їх для переносу.
Листя,
Юра, пір’я, дзьоб, якір, ґудзик, олія,
чайка.
5.
Дібрати кілька слів, які б відповідали такій схемі:
6.
Записати кілька слів привітання.
7.
Утворити нові слова із слів, переставляючи букви:
Волога –
ватра –
синок –
слово –
коні –
8.
Записати питальне речення із звертанням наприкінці
речення.
9.
Дати письмові відповіді на питання :
1.
В якій країні ти живеш ?
2.
Як називається столиця твоєї Батьківщини ?
3.
Яка найбільша річка країни ?
10. Списати. У кінці речень поставити
розділові знаки.
Незабаром зимові канікули
Скільки днів вони тривають
А скільки свят під час цих канікул
Як цікаво
Ми всі любимо відпочивати
ІІІ варіант
1.
Списати слова, поділивши їх для переносу.
Чайка, пальма,
Зоя, зоопарк, сиджу, Мар’яна.
2.
Придумати якнайбільше слів, які
складаються з 4 букв і закінчуються
на ль
___ ___ ль
3.
Записати 5 імен дітей за алфавітним порядком
4.
Утворити і записати слова із поданих складів:
ва, ло, ряк, лип,
мас, сли, на, бу, ка, вес.
5.
У кожному з цих слів «заховалося» інше слово. Знайти і підкреслити
його.
Дослід
дзвінкий
голосні
чарівно
помирає
6.
Записати кілька слів прощання.
7.
Скласти і записати речення, якому б відповідала схема
_______
_______ ___ ……….
……… .
8. Дібрати і дописати слово:
Хитрий, як …
Впертий, як …
Колючий, як …
Мовчазний, як …
9. В кінці кожного речення поставити
потрібний розділовий
знак . Слова,
що в дужках, записати у формі
звертання.
-
Що ти, (донечка), шепочеш _____
І чому це ти
не спиш _____
-
Я, (матуся), спати хочу,
Але треба
вивчить вірш ____
10.
Із слів кожного рядка скласти речення. Записати їх.
Прочитати
текст. Дібрати до нього заголовок.
1.
люблю, красою, я, милуватися, міста.
2.
місто, гарне, яке, Київ !
3.
у, багато, і, ньому, садів, парків.
ІУ варіант
1.
Записати 6 слів, у яких наголос падає на другий склад.
2.
Записати якнайбільше слів із букв слова
ЛИСТОПАД
3.
Записати 5 назв овочів за алфавітним порядком.
4.
Утворити нові слова із слів, переставляючи букви:
Арфа -
атлас –
армія –
автор –
5.
Дописати порівняння:
Співає, як …
Кучерявий, як …
Білий, як …
6.
Перебудувати речення у спонукальні.
Діти
повинні бути уважними під час уроків.
7.
Записати, як правильно звертатися до і таких людей тварин: Рибка –
вовк –
бабуся –
8. Скласти і записати прислів’я :
На п’ять, раніше, краще, ніж, на, хвилин, хвилину, пізніше.
9. Прочитати питання, дати письмові
відповіді.
У якому місті ти живеш ?
На якій вулиці знаходиться твій будинок
?
Яка річка протікає через твоє місто ?
10. Із слів скласти речення, а із речень –
текст. Записати
складений текст. Дібрати і записати
заголовок до тексту.
вибрала, огірки, Галинка.
бабуся, засолила, на, їх, зиму,
Наталя, а.
помідори, городі, огірки, на,
виросли, та.
У варіант
1.
Списати слова, поставити наголос.
Завдання, помилка, читання, черговий, шофер, шістнадцять.
2.
Виписати слова, в яких букв менше,
ніж звуків.
Дзвінок, Київ,
польові, сім’я, щавель, книга, Ялта, щука, олівець, маяк, в’юн.
3.
Із букв слова
ЖАЙВОРОНКИ
скласти і
записати якнайбільше нових слів.
4.
Від поданих слів – імен дорослих утворити і записати дитячі імена
Олена –
Сергій –
Катерина –
Микола –
5.
Утворити нове слово, додавши одну букву
на
початку всередині вкінці
____
лід сон буря ___
6.
Переставити букви, щоб вийшло нове слово
Тіло
липка
рамка
7.
Записати три прізвища українських поетів чи письменників за
алфавітним
порядком.
8.
Дописати порівняння:
Голодний, як …
Вірний, як …
Неповороткий, як …
9.
Скласти і записати спонукальне речення.
Змінити це речення так,
щоб воно стало розповідним, і записати.
10.
Поділити на речення, записати. Дібрати і записати заголо-
вок. Настала
осінь повіяв холодний вітер небо вкрилося хмарами часто
йде дощ жовте листя
опадає з дерев.
Олімпіадні завдання
з української мови
для 3 класу
І варіант
1. Виконати математичні дії і записати слово:
КОР-О+И+НИ+ЦКЯ-К (криниця)
2. Скласти ланцюжок слів (6слів), де останній склад
попереднього слова є першим
складом наступного.
3. До слів – назв предметів дібрати слова назви ознак:
Осінь-
Слово
4. Написати хто (що) чим славиться:
Соловейко -
Колос –
Джерельце –
Сонце –
5. Скласти з окремих слів речення так, щоб підмет стояв
на
початку
речення:
а) На, звила, кущ, пташка,
гніздо.
б) В, дзюрчить, канавки, вода.
Підкреслити підмет і присудок.
1. До виділених слів дібрати
протилежні за значенням так, щоб похмура
картина природи змінилася на протилежну. Дібрати заголовок.
Важкі чорні хмари пливли по небу.
Сердитий вітер гойдав віти дерев.
Жовте листя сумно
тріпотіло од вітру.
Настала пізня осінь.
7*. Розв’язати ребуси і прочитати скоромовку:
Запиши скоромовку:
РІ___ ВІ_
ДВО ТРА ТРА ДРО
8. Продовжіть міркування (6-8 речень)
Ліси треба охороняти, тому що …
ІІ варіант
1. Поставити наголос в словах:
Запитання, завдання, предмет,
ознака, листопад, шофер,
читання, виразно.
2. Скласти ланцюжок слів (10 слів), де останній склад
попереднього слова є першим складом
наступного солова:
Калина –
3. Доповнити
речення, щоб кожне наступне речення було більше на одне слово:
Ми працюємо.
4. До слів дібрати
іменники:
Пливе –
Біжить –
5. Вставити
антоні ми і записати текст:
У великої річки був брат … струмок.
Близькі родичі, вони були, як рідні.
Струмок вузький, а річка … .
Струмок швидко мчав з гори, а річка … несла
свої води.
Та все ж мілководний струмок і … річка були
вірними друзями.
6. Скласти текст,
дібрати заголовок:
Як тільки спаде надвечір’я, солов’ї тут
змагаються співочим хистом. Зійди у травні на Тарасову гору. І слухають цю
солов’їну хвалу Кобзареві Дніпро, українське широке поле і вся Україна. І тебе
зачарують співом солов’ї. З кожного гаю лине своя полум’яна пісня.
7. Продовжити
прислів’я
а) Не відкладай на завтра те, що … .
б) За двома зайцями побіжиш … .
в) праця людину годує, а … .
8. Скласти твір –
мініатюру (6-8 речень) на тему ”Без книг не
уявляю свого життя”
ІІІ варіант
1. Дописати букви, щоб вийшли три
різні слова
. ак, ..ак, …ак.
2. Виписати слова, в яких звуків і
букв однаково.
Дзиґа, пам’ять, ялинка, щоденник, дощик, заєць, подія,
пам’ятник, коридор, волосся.
3. Утворити нові слова з слів,
переставляючи букви.
Волога –
Ватра –
Синок –
Слово –
Коні –
4.
Записати 6 (шість) слів, у яких після букви ”р” не ставиться апостроф.
Кожне слово ввести в речення.
5.
Списати. У кінці речень поставити потрібні розділові знаки.
Скоро зимові канікули (.)
Скільки днів вони тривають (?)
А скільки свят під час канікул (!)
Як цікаво (!)
Ми всі любимо відпочивати (.)
Яка чудова пора року зима (!)
6.
Замінити вислови одним словом – синонімом
Бити байдики –
Пекти раків –
Закарбовувати на носі –
Кивати п’ятами –
Тримати язик за зубами –
Як дві каплі води –
7.
Дописати казку. Придумати заголовок.
У прекрасної царівни Весни було три брати: Березень, Квітень, Травень.
Березень був якийсь дивний. То веселий і теплий, із Сонечком дружить, то … .
Середній брат Квітень був … . А травень … .
ІV варіант
1. Виписати слова, в яких звуків
менше
Щавель, плаття, юннати,
їдальня, пам’ять, яблуко, дзюрчать, Юрась.
2. Записати приклади слів до поданих
звукових моделей (по 1 слову)
[- 0 = : 0], [- 0 – 0 = : 0], [-
0 - - 0 – 0 = : 0 ]
3. Доповнити вірш влучними словами.
Люблю я українську … ,
Що розквітає на вустах,
Бо наймиліше – рідне … ,
Воно із … пророста.
4. Утворити слова, змінивши одну
букву.
н
|
о
|
г
|
а
|
(нора)
(пора)
(гора)
(кора)
5. Перебудувати текст – розповідь у
текст-міркування.
Птахи наші друзі. Вони знищують
шкідників лісу. А ще вони радують нас своїм співом. Бережіть птахів!
6.
До сполучення слів, вжитих у переносному значенні, дібрати сполучення слів
у прямому значенні.
Ліс дрімає –
Золота осінь –
Сонна пустеля –
Солодкі слова –
Срібний голос –
Суха мова -
7.
Записати прізвища в алфавітному порядку. Виберіть з кожного слова другу
букву і запишіть вислів, що утворився.
Гамалія, Чубинський,
Заньковецька, Єжицький, Січинський, Кухаренко, Кальченко, Кметь, Івченко,
Зюрчишин, Абраменок, Ухніцький, Опанасу, Мстиславець.
8.
Написати твір-мініатюру (6-8 речень) на тему ”Портрет моєї мами”
V варіант
1. Перебудувати спонукальне
речення в розповідне
Бережіть книги – джерело знань!
2. Замінити речення
словосполученнями прикметника й іменника.
а) Вітер, який проникає до тіла через весь одяг - …
б) Проміння, яке засліплює очі своїм сяйвом - …
в) Чоловік, який надзвичайно високий - …
3. Утворити нові слова з слів,
переставляючи букви.
фара -
салат –
Марія –
товар –
4. В кінці кожного речення
поставити потрібний розділовий знак. Слова, що в дужках записати у формі
звертання.
- Що ти, (донечка), шепочеш
І чому це ти не спиш
- Я (матуся), спати хочу, але
треба вчити вірш
5. Дібрати і записати протилежні
за значенням слова
Тихе читання –
Тихий голос –
Тиха вулиця –
Тихе море –
Тиха погода –
6. Прочитати текст. Вставити
пропущенні орфограми. Дібрати до нього влучний заголовок.
Світає. Куди щез місяць? І
зірочки пірнули у синю безодню неба, .ого край запалав рожевим полум.ям. То
сонечко прокинулось! За.веніла піснями земля. Вона .иро вітає новий день.
7.Утворити нове слово додавши
одну букву (на початку, всередині або в кінці)
Ім’я, уха, сова, буря, порт, тир,
метр.
8.. слів кожного рядка скласти
речення і записати їх в такому порядку, щоб вийшов текст. Дібрати до тексту
заголовок.
4. На, лежить, хитра, снігу,
лисиця.
2. Над, кружляють, нею, ворони.
5. Лисиця, ноги, очі, і,
витягнула, закрила.
1. Одна, клюнула, хвіст, в,
лисицю, ворона.
3. Тут, спіймала, ворону, і,
побігла, в, лисиця, ліс.
Олімпіадні завдання
з української мови
для учнів 4 класу
Варіант 1
1. Записати слова. У кожному
слові позначити наголос:
Черговий, урочистий,
чарівний, дрова, корисний, випадок.
2. Перетворити
прикметники на іменники:
Радий –
тихий –
сумний –
хоробрий –
добрий –
зелений –
3. Списати слова,
дібрати до них синоніми:
Плекати –
горизонт –
парубок –
швидкий –
4. До кожного
іменника дібрати і записати по 3 прикметники:
Ніч …
Учениця …
5. Списати,
поставити, де потрібно, розділові знаки:
Навесні слов’яни
заготовляли соки – березовий та кленовий але не калиновий.
На зиму квасили і
капусту і яблука і журавлину з материнкою. Сушили різніягоди гриби.
6. Списати слова,
поставити їх умісцевому відмінку.
Тайга –
фабрика –
дядько –
горох –
Марія –
піч –
7. Замінити кожен
вислів одним словом:
Пальчики оближеш –
Закарбувати на носі
–
Пустити червоного
півня –
8. З поданих слів скласти і записати речення, підкреслити
в ньому основу:
Проміння, дає,
берези, сонце, життя, щедре, білокорі.
9. Розмістити
речення так, щоб вийшов зв’язний текст.
Дібрати заголовок і
записати текст.
Температура тіла
його знижується іноді до шести градусів тепла.
Але у великі морози
їжачкові доводиться прокидатися й «зігріватися».
Згорнувшись у
клубок, він спить усю зиму.
Восени їжак стягує
у затишну місцину сухе листя і траву.
На це витрачаються
запаси нагромадженого за осінь жиру, а тому морозів він не боїться.
10. Написати в
газету замітку про шкільне життя.
Варіант 2
1. Списати слова,
вставивши потрібні букви чи знаки:
Пісн*ю, ніч*ю,
задач*ю, меж*ю, любов*ю, радіс*ю.
2. До поданих
іменників дібрати і записати споріднені слова
Мир –
праця -
зелень -
дружба –
3. Придумати
словосполучення, щоб дане слово вживалося у прямому і переносному значенні
свіжий
4. Дібрати кілька
слів, будова яких відповідає такій схемі:
5. Записати
речення, замінивши виділене слово однорідними членами речення.
Птахи відлітають у теплі краї.
6. Із поданих слів
скласти і записати речення, визначити граматичну основу.
В’ється, між,
швидка, береги, зелені, річка.
7. Пояснити, як
розумієш такі вислови:
Майстер на всі руки
–
Слів на вітер не
кидає –
На вербі груші
ростуть –
8. Прочитати текст.
Визначити який це текст – художній чи науковий? Чому?
Дібрати і записати
заголовок до тексту. Визначити тему тексту.
Польові цвіркуни
вміють відважно захищати свій дім. Б’ються вони своєрідно. Спочатку
повідомляють про свій напад звуковими сигналами.
Потім обидва
противники починають штовхатися і намагаються вкусити один одного.
Нарешті хтось один
перемагає. Він кусає того, хто зазнав поразки, і перекидає його на бік.
1. Скласти і записати речення за
схемою:
яка? хто? коли? куди?
…
… …
10. Скласти і записати твір-міркування “Наше місто
у майбутньому”.
Варіант 3
1. Дані слова записати у
давальному відмінку:
Муха –
татко –
поріг –
Київ –
2. Записати словосполучення,
дописавши закінчення.
Визначити рід прикметників:
Несподіван* щастя,
висок* калина, надійн* товариш.
3. Д до
підкреслених слів дібрати і записати антоніми:
Молодий чоловік –
Суха мова –
Стара газета –
Сухий одяг –
4. Вид поданих слів
утворити і записати дієслова в незакінченій формі.
Спів –
гра –
синь –
біг –
хвала –
мир-
5. Дібрати і
записати кілька слів, будова яких відповідає такій схемі:
6. Списати вірш.
Вставити пропущені букви. Позначити суфікси в іменниках та прикметниках.
Поблискують
черешен*ки
в листі з*л*ненькім
Черешен*ки ваблять
очі
діточкам маленьким.
Ой вишен*ки,
черешен*ки
червонії, спілі!
7. Скласти і
записати питальне речення із дієсловом минулого часу.
8. Списати,
поділивши текст на окремі речення. Дібрати до нього заголовок.
Наше село
розташоване на березі Дніпра літом по річці пливуть великі й малі пароплави
часто пробігають моторні рибальські човни легенький вітерець рябить воду за
річкою видно дніпровські луки вони вкриті густою травою і квітами під час
сінокосу на луках працюють сінокосарки чути голоси і сміх людей великі копиці
сіна виростають там.
9. Розташувати
рядки вірша, в такому порядку, щоб вийшов зв’язаний текст. Списати складений
вірш.
Твоя
земля
Розтанула зоря
досвітня,
лежить навкіл твоя
земля.
росою вкрилися
поля.
Ласкава, щедра і
привітна
Твоя це
Мати-Батьківщина,
тобі лежать в
широкий світ.
твій дім з малих
дитячих літ.
Звідсіль дороги і
стежини.
10. Продовжити за
даним зачином.
Червона
калина
Споконвіку любили
українці калину. Садили її коло хати, в садку, на березі річки.
У калини гарний
білий цвіт, пахучий, рясний.
Варіант 4
1. Списати слова,
поставити наголос:
Попереду, ярина,
кілометр, посередині, сантиметр, комбайнер.
2. Виписати слова,
в яких звуків більше, ніж букв:
Пам’ять, яблуко,
насіння, Київ, подвір’я, щавель, Юлія.
3. Дані слова
записати в орудному відмінку:
Чесність –
ніч –
кров –
груша –
4. До поданих
іменників дібрати і записати по 3 дієслова:
Дівчинка …
Машина …
5. Скласти 2
словосполучення, щоб слово кипить було вжите в прямому і переносному
значенні.
6. Доповнити
речення порівняннями і записати:
Тоненькі берізки
взялися за руки і пішли в танок, наче …
Сонце ніжно
голубило землю, як …
7. Дібрати і
записати кілька слів, яким будова яких відповідає такій схемі:
8. Списати текст,
розкривши дужки. Визначити рід іменників.
Сопілка – відомий
на (Україна) музичний інструмент. Це дерев’яна трубка з (отвір) для (пальці) і
свистком на (денце). Її можна зробити з (верба), (клен), (калина), (груша),
(бузина).
9. З поданих слів
скласти і записати речення змінюючи при необхідності закінчення.
Українські, здавна,
гостинність, славилися, господині.
Складене речення
доповнити своїми словами, щоб у ньому були однорідні члени речення. Записати
речення з однорідними членами.
10. За даним
зачином і кінцівкою скласти і записати оповідання.
Дібрати і записати
заголовок до оповідання.
Хлопчики йшли
лісовою стежкою. Вечоріло. Гарно в лісі: тиша, запахи трав, квітів!
……
Хлопчики щиро
подякували лісникові за гостинність.
Варіант 5
1. Записати 3
слова, в яких після р перед я ставиться апостроф, і 3 слова, в яких
після р перед я не ставиться апостроф.
2. Записати
приклади слів до звукової моделі.
3. До поданих слів
дібрати і записати синоніми:
Ввічливий –
веселий –
злий –
зазирнути –
4. З поданих слів
виписати спільнокореневі. Позначити в них корінь.
Плавець, плавник,
розплавлений, плавати, поплавок.
5. З поданих слів
виписати тільки слова з ненаголошеними [е], [и] в корені слова, які
перевіряються наголосом. Розібрати їх за будовою.
Диван, гречаники,
ведмідь, диктант, селянин.
6. Замінити одне із
слів речення однорідними членами. Записати речення із однорідними членами.
У вересні опадає
листя з дерев. На уроках учні вчаться.
7. Скласти і
записати речення із слів. Встановити зв’язок між словами речення.
на, жив, хлопчик,
далека, маленький, планета.
8. Скласти і
записати речення за схемами:
9. Із слів кожного
рядка скласти речення.
Із речень скласти і
записати текст.
До тексту дібрати
заголовок.
З, був, Дружок,
хлопцями, собачка. Хлопчики, білченя, біля, знайшли, ялинки, мале. Теплий,
день, сонячний, був. Гарно, там, весело, було, і. так, день, хлопчики, провели.
Його, і, на, Василько, посадив, взяв, дерево. Ліс, пішли, і, Василько, в,
Петрик.
10. За даною
кінцівкою скласти і записати оповідання.
……
Бабуся щиро
подякувала дітям за допомогу.
Українська мова, 2 клас
Мовна тема №4
«Дієслово. Службові слова. Корінь слова.»
Прізвище:________________________________________
Дата:_____________________________ І варіант
1.Вкажи речення, в якому дієслово відповідає на питання що робив?
А Ліс купався в сонячному промінні.
Б Зелена скатертина вкрила землю.
В Весело задзюрчало лісове джерельце.
2. Вкажи групу спільнокореневих слів.
А вода, водій , водичка
Б школа, школяр, школярка
В косуля, косити, косий
3. Вкажи слова, які пишуться окремо.
А (за)ріс, (за)пишу, (за)вод
Б (за)річкою, (за)деревом, (за)столом
В (за)пис, (за)чин, (за)головок
4. Випиши спільнокореневі слова, виділи в них корінь.
У лісочку під дубочком пролісок розцвів. Лісник
оберігає ліс від злих людей. На лісовій галявині дозріли сунички.
Мовна тема №4
«Дієслово. Службові слова. Корінь слова.»
Прізвище:________________________________________
Дата:_____________________________ І варіант
1.Вкажи речення, в якому дієслово відповідає на питання що робив?
А Ліс купався в сонячному промінні.
Б Зелена скатертина вкрила землю.
В Весело задзюрчало лісове джерельце.
2. Вкажи групу спільнокореневих слів.
А вода, водій , водичка
Б школа, школяр, школярка
В косуля, косити, косий
3. Вкажи слова, які пишуться окремо.
А (за)ріс, (за)пишу, (за)вод
Б (за)річкою, (за)деревом, (за)столом
В (за)пис, (за)чин, (за)головок
4. Випиши спільнокореневі слова, виділи в них корінь.
У лісочку під дубочком пролісок розцвів. Лісник
оберігає ліс від злих людей. На лісовій галявині дозріли сунички.
5. Спиши текст, вставляючи букви або и.
Ш…рокою долиною т…хо тече невеличка річка
Раставиця. Серед долини з…л…ніють густі та в…сокі в…ерби. Там ніби потонуло у в…рбах с…ло В…брівка.
Ш…рокою долиною т…хо тече невеличка річка
Раставиця. Серед долини з…л…ніють густі та в…сокі в…ерби. Там ніби потонуло у в…рбах с…ло В…брівка.
Мовна тема №4
«Дієслово. Службові слова. Корінь
слова.»
Прізвище:________________________________________
Дата:_____________________________ ІІ варіант
1.Вкажи речення, в якому дієслово відповідає на питання що зробив?
А Ліс купався в сонячному промінні.
Б На галявині виросла струнка
берізка.
В Зацвів у лісі бузковий верес.
2. Вкажи групу спільнокореневих слів.
А вода, водій , водичка
Б літо, літак, літечко
В лісник, пролісок, лісовий
3. Вкажи слова, які пишуться окремо.
А (за)ріс, (за)пишу, (за)вод
Б (за)річкою, (за)деревом,
(за)столом
В (за)їзд, (за)містом, (за)хмарний
4. Випиши спільнокореневі слова, виділи
в них корінь.
Квітню мій заквітчаний, місяць квітничок.
Уквітчав ти квітами білий рушничок.
5. Спиши текст, вставляючи букви або и.
Під снігами в підз…меллі, в з…мляній м’якій постелі, де немає світла дня, причаїлося з…рня.
Там не холодно з…рнинці – спить вона, мов на перинці,й т…хо снить хороші сни про в…селі дні
в…сни.
Під снігами в підз…меллі, в з…мляній м’якій постелі, де немає світла дня, причаїлося з…рня.
Там не холодно з…рнинці – спить вона, мов на перинці,й т…хо снить хороші сни про в…селі дні
в…сни.


Комментариев нет:
Отправить комментарий